Thursday, March 17, 2011

jiwer sehat hati tenang ^_^

hujung minggu dtg lg..haha..hr yg plg aku suker biler hujung minggu nie..aku byk masa utk buat aper yg aku suker...masak tdo dating stdy..stdy ker??haha...bialerr aku nk stdy ker x..ak yg tntukn hdup aku..aku bkn mntk duit mak apak ko pown kn..
smkin hr smkin gembire..tu yg aku raser skarang..sronok sgt biler tgal brdua nie..mcm lagu acha saptriasa  plak an berdua lebeh baek..rzki mncurah2 ke ladang gandum..tp sblum aku smbung beceriter..nk pesan sikiiiit yerrrrr..blog nie bkn blog baek2,yg mgta sumer bnda bkn baek2 blaker..sbb dah xder papew yg baek dah kt dunia nie..ader laa jgk tp ssh kn..sbb yg tulis blog nie pn bkn laa baik pown...klau baik dier xngaku laa dier balik..be yourself n just do whatever u want as long as we can control  laa kn..klau x,xder laa pglman  hdup..dr pglman tuu laa jd nyer pgjran...
blog nie utk umum yer,,tp klau ader yg sakit sentap jantung,sentap hati,sentap otak,dan ibu2 sentap mengandung,sila jauhkn diri dr blog yg sgt merbahaya ini...klau penyakit tuu dtg sy xbertanggungjawab yer..sbb sayer dah ckp,,..ini blog umum...heeeeee~~~
xder per pown nk citer utk mlm nie..just to remind me..jiwa,kamu dilahirkan menjadi kamu..dan saya sangat bangger dan bertuah dpt kamu wahai jiwa..melihat org laen, sgt kesian..jiwanya tidak tenang..sering tidak berpuas hati..perlu dengki..dan kamu boleh hadapi hidup kamu seperti slalunya..kita xdpt nk mmbntu,cumer mendoakan jiwanya tenang juga..
ak nk share nie..gmbr nie aku suker sgt..mcm jiwer aku..bewaner warnie..ceria disamping geng kipas susah mati bestfren forever n babyboy...mreker yg ak knli..hbgn yg sgt pnjg..dgn mreker aku gembira trsgt..


ni plak gmbr jiwer yg sehat..mari ler samer2 berjiwer sehat dgn byk2 kn istighfar..jgn luper minum susu dan mkn quacker oat...untuk mengelakkn dpt penyakit sentap jantung...haha...
minat? follow me ok n drop comment too..

0 komen juri:

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY