Monday, November 28, 2011

prince charming



kadang kadang teringat masa kecik kecik,teringin nk jmpa prince charming.. prince charming yg menghulurkn tgn bila aku brada di saat kesusahan..prince charming yg melamar dgn penuh romantik..tp itu cuma impian yang tak mungkin kan terjadi..
mencari org yg betul2 mencintai kita memang susah,dan bila kita dah beri hati kita pada si dia,jd kita juga dah berikan kemungkinan untuk si dia menghancurkan sepenuh harapan yang kita berikan pada dia..
aku bukan mencari seorang yang kaya harta,cuma seorang yang dapat melindungi aku di kala kesusahan, aku tak mengharapkan si dia yang mat bunga cuma seorang yang boleh melamar ku dan aku xmungkin lupakan detik itu..aku xmengharapkan masa nya 24 jam, cuma aku inginkan perhatian di waktu dan keadaan sepatutnya..dan memang susah untuk dapat prince charming sebegitu yang menghargai dan menyayangi kita sepenuh hati.. sebab zaman sekarang, sekali lelaki dah dpt sepenuh cinta kita, dia xperlu berusaha lagi utk mengawalnya..





minat? follow me ok n drop comment too..

0 komen juri:

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY