Saturday, June 25, 2011

memang kejam prasaan ni

entry kali nie hanya utk berkongsi mslah aku..
aku terlalu kuat cemburu dgn boyfriend ak sndri..
aku tahu dia setia,syg sgt kat aku..
even hubungan jarak jauh kami dah cecah hmpir 5 tahun,
dia tak merungut pown..
tapi aku jealous bla dia ckp2 dgn perempuan laen..
being nice to any girls outside there...
mungkin ak jer yg terlalu risau kot..
yerlaaa..jarak utara selatan, yg klau nk jmp dia memakan hmpir stgh hari bru smp..
mcm mna aku tak risau..
kadang benda tuu biasa jer..tapi aku yg over jealous...
mcm mna nk hindarkn prasaan tuu...
klau buat tak kisah..tetiber tup tup dpt kad undangan dia dgn org laen..
tak boleh aku bayang kan..


minat? follow me ok n drop comment too..

2 komen juri:

Lia Irdelia said...
This comment has been removed by the author.
Lia Irdelia said...

cinta jarak jauh memang menguji kesabaran.. jdi bersabar jer la yerk.. huhuu... adat bercinta...

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY