Friday, June 10, 2011

contest: aku dan dia








aku join contest nie sbb aku suker dgn contest...boleh isi masa lapang..byk sgt masa smp xtau nak buat ape..alang-alang tuu boleh cuba nasib..haha..ni gmbr aku dan dia..siapa dia nie? nie laa special boyfriend aku..lebih di kenali sebagai kekasih jiwa raga..haha..gambar nie kami ambil masa nk g wedding kakak bestfriend aku kt jb..even dah 5 thun brcnta tp bru prtma kli prgi jmptan khwin sama-sama..long distance relationship laa katerkan..byk betul dugaan nk prgi wedding dia..dlm panas2 hati dgn si dia ,tp sebenarnya soronok jugak..^_^ first time aku dtg wedding org pkul 3.30 ptg..and lastly, xdpt jmp my bestfriend..jmpa pengantin pown jd laa..

antra mreker yg taw tntg kami:


minat? follow me ok n drop comment too..

2 komen juri:

Mohd Rizwan said...

wa!! psangan yg mmang sama padan =) dua2x cantik dan handsome.. btw, thanks ya da join contest yang wan buat.. =)

azzeley atiqah happy family said...

haha..mner der,.beser2 jer kami..trimas ler krna mmji..kihkihkih..^_^

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY