Monday, May 30, 2011

smoger x bertemu lagi

waaaah..tajok pown dah mengundang kontroversi..


kali ni punye entry tntg perihal hidup aku yg xperlu sgt di update..
sajer jer nk sharing kt blog..hehe..
nie golongan yg aku xnk jumpa sgt2 lepas nie...
jgn tunjuk muker dpn aku..buat aku muntah sajer

1. org yg prasan diri nya hebat,sempurna,terbaik,riak,takbur,penuh prasaan dengki,iri hati,dan sering menabur fitnah..slagi hidup aku xhancur, slagi tuu dier berusaha utk hancurkn..sorry to say..xsangka kau hidop kt dunia nie..

2.org yg xsedar diri, yg xnk praktikkn peribhasa "org berbudi kita berbahasa" ,tp slalu amalkn kacang lupakn kulit..

3.yg ketiga nie mmg besh sikit..org yg suka jilat ludah sndri..talk to my foot print jer laa..lpas puas menyindir,mengumpat,ko baek2 ngan aku mcm xder aper2 brlaku...jgn buat malu keturunan kau yer...nk org respect kau,sila respect org laen..

---> igt,byk sgt kau ckp org,tnpa kau sdar,kau jgk buat bnda yg smer mcm org tuu..mlah lg hina..lalalalala..malunyer sayer tgok kamu nie...


kurangkn kontroversi tingkatkn prestasi

p/s: ader mau sentap??? silakan....
minat? follow me ok n drop comment too..

0 komen juri:

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY