Wednesday, May 18, 2011

dasar jantan pemalas!

waaah..tajuk entry aku..
nie aku nk citer siket..
tentang siapa??
hahahaha..tentang si dia nie..
dulu,bila mula-mula kenal..dia laa yg paling ceria..
aku ajk g maner2,sumer dier akn ikot..aper ak mkn dia nk mkn..
msti tmn aku g maner2,nk mndi pown nk ikot..
tp dier mmg xsuka mndi...
dia laa paling aku syg sgt...smp bwk tido sama..

tp sekarang..hurmmmm..
sejak dah lama bersama..
dia lebeh suka tido..alasannya sbb hujan..sedap tido..
mengaperkah..dan dia makin lama makin mnja..
klau nk klua,xreti dah nk klua mcm dulu..
msti nk klua ikot pintu...mcm mner nk lyn tuu..
xnk klua ikot tgkap..
alasannya,aku bg mkn byk sgt smp berat bontot nk pnjat tingkap..


hahahahah..siapa kah dia nie..
dia laa ucuk comei aku..
kiki si jantan pemalas..namer jer jantan kau nie..
tp xreti pnjat tingkap..
daulat betol nk klua masok umh ikot pintu yer..



macho kn kiki??si jantan ksygn aku~

minat? follow me ok n drop comment too..

0 komen juri:

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY