Thursday, May 19, 2011

nak jugak! nak jugak!

hai semua..seperti biasa..aku si burung hantu still tak dapt tido lagi mlm nie..
tunggu esok pg baru aku boleh tido kot..hehe..
pagi nie aku nak becerita tentang majlis perkahwinan...
bkn aku yang nak kahwin..tapi kakak kepada kawan baek aku..
aku nak pergi yang respsi sebalah johor..5june2011 nie..
sebab aku boleh jumpa my sweetheart sekali..
harap-harap kesampaian laa hajat aku tu.

tapi aku nak sangat-sangat pakai baju kurung warna silver pada hari perkahwinan tuu nanti..
cewaaah..macam aku plak yang nak kahwin kan..melapau u..hehe..
bukan aper..nie first time aku pergi kenduri kahwin dengan my sweetheart..
even hampir 5 tahun kami bercinta kan..
lagipown aku pernah mimpi aku pakai baju waran silver tuu..
waaah..so nice..tp dlm mimpi nice laa..kenyataan..haaaa??
xtaw ler ghupernyerr nanti yer...
so aku sedang bz mencari baju kurung plain yang berwarna silver..
aku suka yg simple..kosong tapi ader manik2 sikit2..nampak nice dan sweet..
nak cari ruper tuu pown susah kan..aper lg size aku nie..
susah sanagt nak cari baju size s or xs nie..
aper laa nasib aku nie,makan banyak,harap kolestrol jer byk tp bdn xberisi..haha..
kalau jalan dengan adik aku,org ckp aku adik,adik aku tuu kakak..memang terbaek laaa..
ok malas bebel panjang..aku nak share dengan u olls~ baju dari butik rumah kebaya..
kalau laa aku nak kahwin nanti,kalau boleh aku nak tempah dari rumah kebaya nie..
aku tahu sangat kompem2 laa mahal..tu laa pasal aku nak sambung blaja degree..
up laa sikit gaji aku nanti yer x...hehhehe..baju2 dari butik nie memang cun habis..satu lagi dari hattadolmat.hdc....aku suka dia punya design..nice simple n sooooo sweeaaaaattt u...
yang penting aku xsuka style yang berat2 nie...jom tengok...
agak2 klau aku pakai baju nie pergi kenduri kahwin org kater aku mroyan kan..hahhahaha..


aku x kira...aku nak carik jugak baju kurung warna silver utk wedding kakak kwn aku nie...aper pwon terjadi msti pakai baju kurung warna silver jugak..heheheheh...harap2 dpt laa jumpa baju tu...

minat? follow me ok n drop comment too..

3 komen juri:

Utiliޔ said...

Chantek nya.... :)

azzeley atiqah happy family said...

cantikkn..huhu..teringin nk pkai bju dr butik nie bla khwin nnt..harap2 tercapai laaa..hehehe..

Za'in Jack said...

silver trend :)

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY