Tuesday, May 17, 2011

he is my lover~

pg2 buta nie mood aku boleh terjiwang plak..
hehehehehe...so saper yg xsuker bab2 cinta jiwang nie,xyah bacer laaa ea..
xtahu kenaper tetiber rindu aku pd dia mcm gunung merapi meletus plak..
raser nk jmpa sgt2...

hubungan aku dgn dia bkn cinta biasa...
sgt istemewa..sbb jarak memisahkn kami..
utara dan selatan
pagi dan mlm..
berjam2 utk smp ke saner..

even dah canggeh skarang dgn flight n jet pejuang...
tp aku nie student..xmmpu nk naek bda2 tuu sumer..
nk jmpa pown kener rancang masa yg sesuai..
bkn mcm psgn laen yg boleh jmpa ikot ska hati..
kdg2 sedih jgk kn tgok org lain boleh jmpa tiap hr..


ddk berjauhan nie mmrlukn ksbran yg tggi..
mcm2 dugaan boleh trjdi..
byk yg brpsh sbb khdran org ktga & krg kprcayaan psgn..
ak pown xpsti mcm mna dia lakukan sehingga aku bleh ykin dn prcya pd dia..
so,sbb itu aku ckp hbgn kami istimewa...
sbb xsumer org bleh lakukan..
sesungguhnya ia amat pahit bila berjauhan dn trlalu manis bila bersama...



tp ok la jgk..even kami jauh,hbgn kmi drstui mak ayh kdua2 blah phak..
dan aku sentiasa berdoa tiap kli solat spya Allah dan juga ibu bapa kami terus merestui hbgn kmi..
sesungguhnya restu dr ibu bapa itu sgt2 laa penting utk mnjmin kebahagiaan hubungan jarak jauh kami ini berkekalan..
smoger hbgn kami berkekalan hingga akhir hayat..


he is my lover..

minat? follow me ok n drop comment too..

1 komen juri:

generasi_boneka_neo said...

peh!!! u sudah berpunye ke????ingt single lg...baru nk tackle...hehehe

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY