Saturday, May 7, 2011

mereka segalanyer bagi saya

hari nie aku nk citer pasal sebuah persahabatan..
aku sayang sgt kawan2 aku nie..syg giler..
even dah dok jauh2 dr dierowg tp still contact lg..
sbb bg aku,hanya dierowg yg knal prangai aku..
dan rahsia aku slamat kt tangan dierowg..
mcm maner aku knal dierowg..jap g aku citer..
tp klau kua samer2 msti asek gelak xabes2 n hidup aku ceria sgt2...



kiter mulerkn dgn mira dulu ok..
hehe..aku knal dier dr darjah 2 lg..satu klas dgn aku..
lamer giler aku kawan dgn dier..
dier dok dpn aku maser kt klas time darjah 2 tuu..
aku suker kacau dier..dulu dier suker ikat rambut tinggi2..hehhe..besh tarik2 rambut dier..
maser dajah6 kiterowg jd rapat lg ader istilah geng..maser tuu dgn elem,nad,sab,dia n aku..
pastu aku masok mrsm pas abes upsr..
tp papewpown aku still contact dier..biler balik cuti dr mrsm aku msti dtg umh dier..lepak2 ngan dier..
pastu aku kua mrsm aku masok skola harian,aku satu klas dgn dier..pastu knal2 ngan kwn2 baru..
kat situ aku jumpa nonon n mumun..dier mmg sorang shbat yg sgt sgt baek yg aku boleh go on dr kecik smp skarang..hope smp aku mati nnt aku still kwn dgn dier..dier nie happening skit..asek gelak jer..klako pown dier jugak..pastu dier nie rapat dgn mumun



nie laa mumun..org pgil dier muni..
kurus mcm lidi..aku pown xtaw aper dier mkn..tp kurus giler..
aku pown kalah..heehheh..boleh jd model taw x..kurus tinggi..cun kn..
dier nie pandai kot..hebat laa dlm klas..lg2 kalau ujian agama..aku nie laa paling rendah klau exam agama nie..
huahuahua..skarang nie amek bachelor information study kot kt uitm bandaraya melaka..
haish...paling aku xleh luper klau biler dier sound balik abg library jasen..terbaek argh ko..terhebat..haha..
aku slalu story citer kt dier gak..sennag kater klau aku ader rhsia papew,aku akn citer kt 3org nie jew..hehe..
dari mumun aku knal nonon..


nie laa tmpt luahan hati aku yg utama...hahhahaha..aku suker panggil dier nonon..skali mlkat plak namer dier nonon..dier baek sgt..cute kn...dier dok sblah aku time kt klas maser form5...so aku lbh rpt ngan dier..papew pown,klau dier dah khwin nnt aku nk togk dlu laki dier cmner..sbb dier trlmpau baek,aku xnk sng2 jer  org sakiti dier..huhuhuh...dier nie paling igt kwn2..slalu cntc kwn2..dier jugak suker tlg org..maser form 4,aku sajer jer ckp ngan dierowg nk adiah besday..xsangker dierowg bg..giler laaa..raser bslah pown ader jgk..tp mgnali mreker nie,buat hidup aku dan pmkiran aku brubah..blaja utk pijak di bumi yg nyata..dan mreker xpnah lg aja aku buatbnda bkn2..sronok sgt kawan dgn dierowg..so,aku xprlukn kwn baek lg..sbb mreker nier laa geng kipas ssh mati aku..xder kwn kt sini pown aku leh hidup sbb adernyer mreker...semoger prshabatan aku dgn dierowg bkklan smp akhir hayat...

p/s: korang bacer nier terharu x??hehehe..luv u all damn much my best ever frenz~~


minat? follow me ok n drop comment too..

2 komen juri:

Anonymous said...

aku dah baca ko nye blog, aku lupe lak..lagu niew....wei...nie lagu aku...cibuk jew..hehehhe..aper2 aku windu ko...wahahahahaha

nisa arabella said...

sai so sweet beb.....hope our story will be the most wonderful memory....i luv u so muchhhh

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY