Monday, May 9, 2011

rumah sayer~



cantik x rumah nie??
stiap org ader umah idaman kn
nie laa rumah idaman aku..
kecik, simple dan yg plg penting ia dipenuhi dgn cermin..
supaya aku boleh slalu melihat ke luar..
pandangan aku xkn terbatas..
dpt tgok pokok2..burung2..dan yg penting hujan..
tp klau boleh nk cermin tu,aku jer leh tgok lua,org lua xleh tgok dlm..ader kn..
aku nk mcm tuu..xnk dinding batu..nk dinding kacer..waaaaah~~
sng btol org nk robohkn umah aku..baling batu terus bederai umah aku kan..hahahaha~
lawa laah konsep umah nie..ader tangger naek ats umh..ats skali aku leh uat swimmng pool..
smbil2 tuu leh uat taman utk aku rest minda...waaaa~kjer xlagi nk brangan lebeh..xleh blah~
agk2 umh mcm nie,baper ratos ribu dprlukn ek??


minat? follow me ok n drop comment too..

1 komen juri:

generasi_boneka_neo said...

emm besarnye impian,,,tp besh jgk umah ni ye...nnt kite kmpol duit sama2 wat umah mcm ni nk???hehehhe

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY