Monday, August 15, 2011

mengharap menjadi



assalammualaikum semua...
selamat pagi,sebelum sahur aku nk tulis entry...
saja nk kongsi feeling nie..
28hr bln smp 29 hr bln 8 nie fmly my baby love nk dtg ke rumah..
walaupown nervous tp excited laaa jugak..
because of what???
sebab selama 4 tahun lebeyh we falling in love,this is the first time mak ayah kami nak berjumpa..
pergh..di bulan poser yg penuh keberkatan plak nie,diharapkan semua berjalan dgn lancar laa..
cuak,takot,excited,suka,gembira,malu,semua becampur jadi satu..

mak aku pown dah bg green light utk aku bwk family dia jln2 kliling pulau langkawi nie..
orang jauh nk dtg laa katakan..jb tuu..dr selatan ke utara..ahaakzz..gedix terlebeyh..
semua rasanya dah prepare..tempat tinggal,transport n something special utk diberi..
ok..yang something special tuu next entry aku akn share..apa diaa???
surprise laa kan..maner boleyh bg taw awal awal..tak romantika laa mcm nie..
adalah..utk u olls yg bercinta,.boleh buat utk psgn u olls jugak nnt..

ok laah..aper2 pown doakan segalanya berjalan lancar laa yer..'lagi-lagi masa tuu tengah bulan puasa..
maybe nak ajak mreka berbuka di rumah aku nnt..so kener minum kacip fatimah laaa nie tambah tenaga utk mengemas rumah dan prepare apa yang patot menunggu kedatangan mreka..
minat? follow me ok n drop comment too..

1 komen juri:

Anonymous said...

wah...family aku ko tak ajak pown...hahahahaha...
< lyana naqib >

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY