Friday, July 8, 2011

antara cita dan impian


besarnya spek mater..haha..

masa berlalu dgn pantas..dlm xsedar,sekarang dah pertengahan bulan 7,
bulan dpn kita akn melalui bln ramadhan,dimana,semua umat Islam akan berpuasa..
semester nie byk betul cuti,tgl 9 minggu utk aku struggle for final...
target aku kali nie betol2 tinggi..aku sangat2 berharap utk capai pointer tuu..
dgn pointer tu jer aku dpt sambung course bachelor in accountancy,
kadang2 org xpaham,ader ckp,ok what dah ader dip in account,smbung jer laa finance,
ttp dlm bdg yg sma..its not same ok..
mungkin org laen boleh..tp bukanaku..aku betol2 mengharap yg aku dpt capai jugak impian aku tuu..
bachelor in accountancy..biar sesusah maner course tuu,bia lamer maner aku blaja..
aku tetap jgk akn usaha utk capai  course tuuu..
ia di panggil satu kepuasan yg maximum bila aku dpt capai apa yang aku impikan selama ini..
klau x,sia2 jer aku amek dip in account,klau aku xdpt smbung bachelor in account,
baek aku amek dip in banking mcm kwn aku,last2 dpt jgk finance..
so sem ni aku kner study hard untuk capai aper yg aku hajatkan..
semoga Allah dgr suara hati aku ini..

minat? follow me ok n drop comment too..

0 komen juri:

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY