Sunday, July 10, 2011

hadiah utk hari lahirku

aku sedang bacer diari


bila hari lahir jer,org bg kita hadiah..
mak ayh,adik bradik,kekasih hati sabat handai...
tapi pernah kah kita bg hadiah utk diri kita sendiri..
pelik ker???
bagi aku xpelik pown..
lecturer aku penah ckp,
setelah kita usaha utk test,even result baek atau x,yg penting kta usaha,sbg balasan
beri hadiah utk diri kita...
kita dah lahir,wah,aku hidup lagi smp 21 tahun nie..why not kita bg diri kita hadiah..
so sempena umur aku yg ke 21 tahun nie..
aku nk beli hadiah utk diri aku,tapi xjumpa2 lg..
krana ianya hadiah,so aku nk pilih yg betol2 aku suka..
aper die tuu ek..
yernyer adalah diari.. 
mcm pic bwh nier..cntikkn diari die...



dulu aku maen gak diari nie..tp smp abes darjah 6 jer..lepas tuu xder diari lg..
lagipown taw laa dlu2 punya diari...mak n adik aku suka betol carik diari aku nie..
byk sgt rahsia...anak bermasalah laa katerkan...banyak buat hal...hahahahaha...
tp kali nie laen plak...dah besar..masing2 dah matang..
so why not utk aku kembali ber diari..harap2 dlm hjung bln nia dpt laa kau crik diari idaman aku nnt..
dairi untuk hadiah hari lahirku....^_^



minat? follow me ok n drop comment too..

0 komen juri:

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY