Friday, July 8, 2011

terima kasih musuh


hari berlalu sperti biasa..hidup aku,aku lalui sperti biasa juga..
aku tak sangka,setahu aku,aku dah remove kau dr frenz list aku..
kau xfaham bahasa atau kau memang _______________...(isi sndri si bjk pndai)
setelah apa yg terjadi,aku decide utk brubah..terima kasih musuh kerana mnjadikn aku lebeh kuat...
org macam kau nie,mmg xlayak di anggap kawan,..mengenali kau mcm menempuhi satu mala petaka bg aku..
terima kasih atas apa yg kau lakukan..susah untuk aku maafkan dan lupakan apa yang terjadi...kali ini never forgive and never ever forget,..
mulai saat itu,kita xkenal antara satu sama lain...selama 21 tahun aku hidup,aku xpernah berdendam,
apa yang berlaku selama nie,byk yg telah aku lupakan,dan org yg mengingatkan kembali apa yg mereka lakukan pada aku..
sebab aku memang forgive n forget..mcm biasa yg selalu aku sebut..laaa bia laa,xkisah laa..lantak laa..xtau laa..ikut ko laa..aku beri pluang utk org laen buat keputusan utk mreker lebeh selesa...tp ini yg aku dpt..
and lastly..its happen to me..krana terlampau xkisah sehingga org mudah bodoh2 kn aku yg mmg dah sedia bodoh nie..
jgn terkejot klau aku buat xtau dgn kau...dah puas buat hidup org porak peranda,boleh plak mintak maaf, kita kwn mcm biasa n pretend like nothing happened and call2,msge2,n whatever laa..for what???nk mntk  tolong aku lg..pergi jahanam..masa buat aku dulu ada pikir apa yang dah aku tolong kau..ader??ader??xder kan..
so for what aku nk tolong kau lagi..
dr planet maner kau dtg??
serius aku xpernah jumpa manusia mcm nie..org2 mcm kau nie laa yg bikin hidup aku trauma utk mempercayai org...
aper aper pown,trima kasih laa,kerana kau,lepas nie aku akan lebeh berhati2 utk mempercayai org and tolong org..buat baik berpada2...
tolong binatang lagi berfaedah dr tolong manusia mcm kau..
now u  can see aper level kau skarang di mata aku...
sayonara~


minat? follow me ok n drop comment too..

0 komen juri:

SEMUA YANG TERTULIS DI DALAM BLOG INI HAK MILIK KEKAL AZZELEY ATIQAH HAPPY FAMILY